Ofte Stillede Spørgsmål

  • Hvordan bytter man hos INTERSPORT?
    Varen kan returneres i den lokale INTERSPORT butik eller sendes retur til INTERSPORT Customer Success. Er der tale om en vare i en forkert størrelse bestilt på vores webshop, kan varen sendes retur og der kan så lægges en ny bestilling på den ønskede størrelse. Varer købt på vores webshop kan også byttes i en fysisk INTERSPORT butik. Varer købt online kan returneres og byttes i hele 365 dage. Læs mere om retur her
  • Hvor lang leveringstid er der hos INTERSPORT.dk?
    Vi afsender størstedelen af vores ordrer inden for 1-3 hverdage. Ved længere leveringstid vil du blive kontaktet herom af vores Customer Success team. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet. INTERSPORT.dk leverer kun i Danmark (Dette inkluderer ikke Grønland og Færøerne). Oplysninger om pakkeforsendelser leveres og understøttes af GLS.

    Du kan læse mere omkring levering under vores handelsbetingelser her

  • Kan jeg fortryde mit køb på INTERSPORT.dk?
    Hvis du fortryder dit online køb, så er du velkommen til at ringe til Customer Success på tlf.nr. 43 55 80 00. Telefonerne er åbne 8:00-16:00 alle hverdage på nær fredag, hvor vi lukker kl. 15.30. Customer Success vil kunne undersøge om din ordre kan annulleres inden afsendelse. Se vores handelsbetingelser for mere information.
  • Varen findes ikke på INTERSPORT.dk?
    Er der en vare på INTERSPORT.dk, som du ønsker at bestille, men som ikke er på lager i ønsket størrelse og/eller farve, er du velkommen til at ringe til Customer Success, som kan hjælpe med at oplyse i hvilken INTERSPORT butik, den ønskede vare muligvis befinder sig i.
  • Kan man handle på INTERSPORT.dk fra udlandet?
    Man kan kun lægge en ordre på vores webshop, når man er på en dansk server med dansk IP adresse og man har et betalingskort, som er udstedt i Danmark. Derudover sender vi ikke pakker udenfor Danmark.
  • Kan gavekort anvendes på INTERSPORT.dk?
    Gavekort kan ikke benyttes online på INTERSPORT.dk, men i vores INTERSPORT butikker, hvor det gælder i hele 3 år efter udstedelsesdato. Vores INTERSPORT butik i Magasin er undtaget for brug af gavekort.
  • Du kan kontrollere saldoen på dit gavekort her. Vores gavekort har en gyldighed på 3 år efter det er blevet udstedt. Det er ikke muligt at forlænge et udløbet gavekort.
  • Hvor kan jeg bruge et INTERSPORT tilgodebevis?
    Et tilgodebevis til INTERSPORT kan ikke bruges online, men kan anvendes landsdækkende i vores fysiske butikker og gælder i 3 år, såfremt der ikke står andet skrevet på tilgodebeviset. Vores INTERSPORT butik i Magasin er undtaget.
  • Kan jeg anvende mit forbrugerforeningskort hos INTERSPORT?
    Forbrugerforeningskort kan anvendes i nogle af vores fysiske INTERSPORT butikker. Kortet kan ikke anvendes online. Kontakt din lokale INTERSPORT og hør om kortet kan anvendes hos dem.
  • Hvad gør jeg, når jeg har en reklamation?
    Der er flere muligheder. Du kan enten henvende dig til den INTERSPORT butik, hvori handlen er foregået, og de vil kunne behandle reklamationen. En anden mulighed er at indsende billede af reklamationen, samt billede af kvitteringen til Customer Success på: kundeservice@intersport.dk, hvor de vil behandle reklamationen. OBS! Reklamationer på GARMINS produkter skal indsendes til GARMIN. Man kan også indsende produktet til INTERSPORT Customer Success, som vil videresende produktet til GARMIN. Ring til Customer Success på: 43 55 80 00 og hør nærmere. Telefonerne er åbne hverdage mellem 8:00-16:00, dog ikke fredag hvor vi lukker kl. 15.30. Læs mere om reklamation her

     

  • Hvilke servicer tilbyder de forskellige INTERSPORT butikker?
    Hos INTERSPORT tilbyder vi en masse forskellige servicer i vores butikker. Under rådgivning i bundmenuen på INTERSPORT.dk kan du klikke dig frem til den service, som du søger mere information omkring eller klik her.

     

  • Hvordan optjener jeg Club INTERSPORT bonus?
    Som medlem af Club INTERSPORT optjenes og udstedes bonus løbende, så du allerede dagen efter et køb, kan bruge din bonus på dit næste køb. Der kan i travle periode forekomme forsinkelser. Din bonus går direkte ind på din kundeklubkonto, så snart de er tilgængelige. Du kan benytte din bonus i alle vores INTERSPORT butikker i hele landet.
    Foretager du køb i forbindelse med oprettelse af medlemskab, optjener du bonus med det samme.

 

Kunne du ikke finde svar på det, du ledte efter? Tryk her.